torsdag den 27. februar 2014

Der går cirkus i den

Sidste år gav McDonalds børn muligheden for at få en gratis cirkusbillet til Cirkus Benneweis, når de købte en Happy Meal, det blev en stor succes, så igen i år er det en mulighed ! Sidste år var der 280.000 biletter men i år er der hele 400.000 billetter at erhverve sig for den nette sum af 32 kr. som Happy Meal'en koster.


Børnebilletterne findes i perioden den 27/2 - 26/3 (el. indstil der ikke er flere) - altså fra i dag, så skynd dig forbi og sikr dig en billet!

Vi var med sidste år, hvilket var Augusts første tur i cirkus. Han sad med åben mund og polypper lige indtil han efter pausen faldt i søvn på mit skød. Kæmpe oplevelse, så vi glæder os til endnu en tur i år, som så også bliver med lillebror - spændende :)

Smil fra Mia

Indlægget er sponsoreret af Mc Donalds, men ord og meninger er mine egne.

1 kommentar:

  1. Jeg ville nu også godt i cirkus med ungerne i år... Men Martin er allergisk over for dyr så for ham er det en pinsel - gad vide om Marcus er for meget teenager til at han vil med... hmm...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...