søndag den 16. februar 2014

Hverdagssovs

Indrømmet vi er sådan en familie, som ikke får lavet de helt store michélinretter i hverdagens travlhed. Vi tyer af og til til Knorrs pulversovs, og det er okay, synes vi egentlig. Nu har Knorr lanceret to nye kølede færdigsaucer, som bare skal opvarmes.


Vi smagte Béarnaise Saucen i går efter en ualmindelig sindsyg uge, hvor August har været hårdt ramt af falsk strubehoste, astmatisk broncitis og feber. Han var på børneafdelingen to dage, og det tog hele seks dage, før han var helt ovenpå. Nå, sidebemærkning, men i hvert fald har ugens mad ikke budt på noget særligt, og overskuddet i går var heller ikke til de vilde udskejelser, så vi måtte prøve det nye sauce. Vi må være ærlige og indrømme, at selvom saucen er uden kunstige konserveringsmidler, farvestoffer og smagsforstærkere, så var det ikke et hit hos os. Det var lidt for fed i smagen, men måske steaksaucen er bedre. Den har vi tilgode at smage.


Nu kan en af jer søde følgere få lov at være smagsdommere, for der er nemlig hele seks bøtter sauce samt en smuk kande på højkant. Alt du skal gøre, er at skrive en kommentar herunder så er du med i konkurrencen. Vinderen trækkes den 23. februar kl. 20.




Smil fra Mia

62 kommentarer:

  1. jeg vil gerne prøve lykken
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg må hellere være med indenne konkurrence. Jeg kan ikke rigtig lide sovs og gider derfor ofte ikke lave det men min kæreste derimod elsker sovs, og han dynes (sjovt nok) at vi ikke spiser sovs nok.. Tror ham bil blive lykkelig for den præmie! :) Min mail er Charlotte.sorensen@live.dk

    SvarSlet
  3. Ha ha ha, det er den sejeste giveaway ever :D hehe....

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  4. Jeg E L S K E R sovs og har altid kunnet spise sovs på alt! Desværre er det virkelig en dårlig ting at spise når man er på kur... meeeen indimellem så snyder jeg lidt og derfor ville det være så fedt med nogle nye sovser man kan gå og glæde sig til :-) Og så er kanden jo super fin! ihh...

    Smil fra Pigepaatvaers
    Pigepaatvaers@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg smider også 1 lod i puljen... x'er fingre og håber :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  6. Melder mig gerne som tester, vi tyer også til købe sovs indimellem,når hverdagen bliver hektisk( og det gør den altså tit)

    SvarSlet
  7. Jeg er med - det er en lidt sjov præmie... Sovs ;0)

    Jeg er døddårlig til at lave sovs, og må indrømme at når jeg bruger Knorrs (og det sker ind imellem) så reducerer jeg normalt KRAFTIGT i mængden af fedtstof

    SvarSlet
  8. Sikke en smuk kande
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt finde ud af at lave sovs, men nogle gange er det altså dejligt med den lette udgave, der bare skal varmes op.

    SvarSlet
  10. Jeg prøver gerne lykken - vi bruger også indimellme pulversovsen fra Knorr

    SvarSlet
  11. Mums, hvor lækkert :) Jeg er da helt sikkert med.

    SvarSlet
  12. Jeg er bare helt syg med sovs, så denne præmie ville være helt perfekt!
    Hilsen Mette
    Metpet1980@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Kender godt den lette løsning i hverdagen, vi har 4 drenge herhjemme så tit skal det bare være noget der er hurtigt bikset sammen.
    Krydser fingre
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  14. mums, jeg vil gerne deltage

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  15. Vil meget gerne deltage, jeg mangler rent faktisk en sovseskål og har flere fade samt skåle fra Le Creuset lige netop i samme farve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov glemte min mail - Louise.reenberg@live.dk

      Slet
  16. I hvor lækkert! Jeg kan ikke lave sauce, så jeg køber det altid færdiglavet - har dog ikke prøvet disse :D
    Kærligst, Mette
    (Mail: me_vinther@hotmail.com)

    Har lige lagt en giveaway op med lækre sager fra Sebastian og Helena Rubinstein, hvis du vil være med :)
    http://mettevinther.blogspot.dk/2014/02/giveaway-med-bla-sebastian-helena.html

    SvarSlet
  17. Jeg smider et lod i puljen :-D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med :) Min lille pige på 2 år elsker bernaisesauce, så hun vil i alt fald blive glad for den fine give away.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. O gogd bedring med knægten - Det lyder til at have været en drøj omgang!

      Slet
  19. Jeg deltager gerne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. umme numme num dem skal jeg da vinde det er jo guffe guf..

    -AnettesUniversdk.blogspot.dk
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med ;)

    Sauce er jo for kød og andet godt, hvad flødeskum er for varm chokolade

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg har faktisk ikke set disse saucer, men hvis du siger god for dem, så må jeg jo hellere få dem testet af på mand og unger :)
    En sovsekande ejer jeg ikke, så jeg deltager da med krydsede fingre :D

    SvarSlet
  23. Jeg har endnu ikke prøvet disse saucer, så det kunne være spændende :) Herhjemme spiser manden ikke sauce, det resultere i at vi desværre alt for sjældent får det - det er bare ikke så sjovt at stå og lave til sig selv! Derfor er færdiglavet sauce den nemme løsning! :) og så er det jo bare en rigtigt fin kande! som er en af de ting vi faktisk ikke har herhjemme, men ofte mangler når der kommer gæster.

    SvarSlet
  24. Dem vil jeg gerne prøve :-)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  25. I´m inn - er blevet reddet af "den færdige sovs" et par gange, dog ikke den variant, så vil da x´e og håbe ;)
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
  26. Færdigelavet mad ftw!! Det er så let og lækkert! :D

    Vh. Christina Stoldt
    christinastoldt@gmail.com

    SvarSlet
  27. Når man endnu ikke har lært at lave den selv, er det der jo en life saver ;)

    SvarSlet
  28. Dejligt på en dag, hvor det skal være nemt og lækkert.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  29. Hvor er det skønt med en ærlig kommentar.
    KH Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  30. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne forsøge mig:)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  32. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Jeg krydser fingre :)
    christina@stinaskager.com

    SvarSlet
  34. ej hvor lækkert :) jeg er helt sikkert med :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Anderledes og brugelig præmie - super fedt! :-)
    God aften til dig :-)


    Hilsen Laura
    laurajensen19@live.dk

    SvarSlet
  36. Deltager gerne :)

    brodk@msn.com

    SvarSlet
  37. Hvor er det bare en hyggelig præmie! Sovs er som regel godt, så jeg smager gerne med!

    frk_munksgaard(a)hotmail.com

    SvarSlet
  38. De sovse kunne vi godt tænke os og prøve herhjemme :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Man kan SIMPELTHEN aldrig få for meget sovs. Århjs!!

    SvarSlet
  40. Elsker sovs.. og Creuset, <3 drømmematch

    SvarSlet
  41. Jeg vil rigtig gerne være med :)
    Min kæreste vil have sovs med ALT, så det ville være perffekt at kunne prøve flere sorter, end dem vi plejer at spise :)
    Mvh
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Det kunne da være godt at prøve - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  43. Åh, hvor lækkert - og dejligt NEMT! :)

    SvarSlet
  44. Mine børn elsker sovs så højt, at de kunne spise det som suppe! Vil supergerne vinde.
    Kh max
    Kbrofeldt@ Yahoo. Com

    SvarSlet
  45. Jeg er med. Det er altid rart med sovs i baghånden :O)

    nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  46. Sikke en lækker ,haha ;), giveaway :) de sovse skal da prøves :)
    Mette
    Mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  47. God torsdag Mia,

    håber din August har fået det bedre, det lyder ikke godt med den kombination han er udsat for.

    Dejlig giveaway, jeg elsker mad og smag og især lækre saucer, så jeg vil meget gerne deltage, synes også at den lille sauce kande er vældig sød:-)

    Hilsner og god bedring til sønnike fra Mary-Liz
    mary-lis@danmark.nu

    SvarSlet
  48. Det vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  49. Den lille kande er så fin, og bearnaise er min yndlingssovs :-)

    SvarSlet
  50. Vi er en rigtig "sovse" familie, så krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  51. ser lækkert ud og mangler en sovsekande så jeg krydser hvad krydses kan:-)

    /jenny
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  52. Lis Vinter livv@mail.dk
    Dejlig præmie og lækker sauce kande - det vil jeg krydse fingre for at jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  53. Jeg er med :-) trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  54. lige hvad vi kan bruge i en travl hverdag
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  55. Det vil jeg rigtig gerne vinde.. :)

    kirsten.andersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  56. Det kunne være rart at vinde :)

    andersen-astrid@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...