fredag den 7. februar 2014

Tilbygning #1: Kontor

I sommers begyndte vi at bygge til vores syv år gamle hus, og i oktober måned stod den 60 m2 store tilbygning færdig.

Vi byggede hhv en påklædningsgang, et kontorområde, et soveværelse og et kæmpe familierum til. I skal se rummene her på bloggen løbende.

Vi starter med kontorområdet, som er blevet super lækkert, og virkelig noget vi nyder!

Her ses kontorområdet fra påklædningsgangen, som før var vores soveværelse.

 
Verba plakaten er SÅ fin, og købt hos Denise. Døren der ses er indgangen til det nye soveværelse.


Her fornemmes stemningen, når mørket falder på, og det naturlige lys fra ovenlysvinduet forsvinder.

 
Her er billedet taget inde fra familierummet. Loftet er helt særligt og forskelligt i hele tilbygningsområdet. Det giver en god og spændende effekt i hvert rum.

 
Det fine ovenlysvindue giver så meget ekstra til kontorområdet, og til tilbygningen generelt.


Vinduet var ikke oprindeligt en del af vores plan, men da vi så var igang, så vi, hvor fedt det ville være at bibeholde et af de små vinduer, som før var fra stuen og ud på en lille terrasse. Nu er vinduet med til at forbinde hele huset, så vi kan se helt op i gangen indtil børneværelserne herfra, ligesom vi også kan se ud i bryggerset og naturligvis stue/køkken. Virkelig en SUPER løsning, som både hygger og forbinder. Klart noget jeg vil anbefale til andre!


Alt i alt er kontorområdet fyld med stemning. Rummet bliver brugt hver eneste dag af os alle tre på hver vores måde. Nu er manden ikke længere gemt væk i et rum for sig, hvis han arbejder om aftenen, August kan spille mens jeg eks. syr i familierummet, og på den måde er vi stadig sammen. Elsker det rum!

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggelig ud:)
    Dejlig at I har et kontor hvor I alle kan lave jeres ting.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud!! Er virkelig flot. Og godt tænkt at bordet skulle være langt, så både store og små kan være med på samme tid.

    Louise Siri

    SvarSlet
  3. Jeg drømmer også lidt om at lave en tilbygning til vores hus...

    Eller rettere, så drømmer jeg om at inddrage noget af carporten til beboelse - Jeg har ofte tænkt at det da ikke kan blive såååå dyrt, når taget allerede er oppe (men det koster sikkert en bondegård alligevel)...

    Det er blevet superlækkert jeres nye kontor - og jeg synes det er så fint at vinduet stadig er der

    SvarSlet
  4. Super flot, der kunne jeg godt sidde lidt :-)

    Kh Camille.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...