torsdag den 6. februar 2014

Ninjago fastelavnskostume

Som nogle af de faste følgere måske husker, så syede jeg et grønt Lego Ninjago kostume til August i julegave forrige år. Gode venner spurgte mig for nylig, om jeg ville sy et til deres dreng også. Jeg tog imod udfordringen, og blev helt grebet af projektet. Det hele er syet uden opskrift, dog er huen og svingrebet lavet ud fra det, som Mette syede til August.

Hans store ønske var at blive den røde Ninjago, og voila, det ønske er hermed opfyldt!

August kan ikke helt bestemme sig for hvad han skal være, men umiddelbart er det noget af det, der allerede er at finde i den store udklædningskasse. Nu må vi se! På lørdag kommer vores venner til fastelavnshygge her, så dér tager vi hul på den sjove festlighed.

Hvad skal dit barn være til fastelavn? og syr du (også) selv?







 
psst.... der sker ikke så meget herinde pt, overskuddet er der ikke helt, men der er gang i Instagram - følg mig på @mammamiasverden

3 kommentarer:

  1. Du er så mega sej til at sy. Hvor er det flot. heldige bertram :) bedste hilsner Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt. Er selv i gang med at sy den gyldne ninjago til min nevø... Er spændt på det endelige resultat... :-)

    SvarSlet
  3. Er det muligt at få en sy vejledning til den fine ninjago kostume?

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...