tirsdag den 25. februar 2014

Wellnessdag med veninderne

I dag har jeg sammen med en veninde overrasket hendes søster, som er min bedste veninde og gudmor til August. Hun trængte til en rigtig dejlig wellnessdag, så det havde vi arrangeret uden hun vidste det. Og overrasket det blev hun ! Dejligt.


Jeg havde hygget med levende lys og hyggelig spa-musik spillede i hele huset på Sonosanlægget.




I køkkenet var der en lækker "frugtbuffet"




I stuen var der gjort klar til en Mindfullness bodyscan, som vi startede med efter en dejlig frokost.


 

Jeg havde også lavet en lille wellnessgoodiebag til begge pigerne.




I goodiebag'en lå der disse kuponer, som alle kunne bruges i løbet af dagen.


Der var selvfølgelig også lavet wellness-vand :)

 
Vi lavede en hjemmelavet nærende ansigtsmaske, fik lækkert fodbad, fik massage, spiste en masse frugt, snakkede ualmindelig meget, nød mindfullnessen, lagde neglelak, smurte lækre cremer i hovedet og nød solens stråler.
 
Alt i alt en skøn skøn dag, så er det altså ikke så ringe at være alene hjemme :)
 
Jeg har nu set fire veninder på to dage, og i morgen venter endnu en. Se det er velvære for sjælen!
 
Smil fra Mia
 
psst!! jeg sælger temaet på www.uniqrea.dk hvis du også vil holde sådan en dag! Se HER

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare rart, sikke en dejlig gave at få.
    Eva

    SvarSlet
  2. Jeg er den meget heldige pige,der igår fik denne skønne wellnessdag foræret...💕
    Det var en helt fantastisk overraskelse,som jeg på ingen måde havde set komme😊
    Som altid,når Mia og min søster sætter sig noget for,så gør de det 100% Og igår var ingen undtagelse!
    Det var SÅ gennemført det hele!
    TUSIND TAK for en vidunderlig dag med forkælelse og dejligt selskab😘

    SvarSlet
  3. Massagestol? sejt - sådan en har jeg aldrig prøvet

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...