tirsdag den 27. juli 2010

Der er ikke langt fra tanke til

HANDLING her i huset!

Jeg kunne jo ikke vente til næste jeg kommer i stof2000 på et mønster, så nu har jeg ud fra en af Augusts t-shirts lavet mit eget vestmønster. Jeg har klippet forstykker og bagstykker i både yderstof med det søde paddehatteprint, foer i brunt bomuldslærred og fyld i pladevat.

I morgen skal den syes sammen og kantes med brunt kantebånd. Håber den bliver rigtig sød :)

Jeg var som sagt i Odense i dag og fik shoppet en masse lækkert. Bl.a. 2 par molobukser til August nedsat med 75% - wuhuu! Et par i super fine grønne, der kommer til at passe så fint med vesten (go' detalje ik' - hehe) og et par fede cowboybukser :) Fik også Blafre papir med elefanter og rice cupcakesforme - de så skønne! Købte også lidt andet lækkert - men mest småting.

Den lovede udfording kommer i morgen - er så træt nu, har været igang siden kl. 6 uafbrudt. Først shopping, så legebesøg til August og til sidst projekt vest ;-)

Kan I sove smukt! Vi ses i morgen :-)
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...