mandag den 5. juli 2010

Ferie, ferie, ferie...

slap nu af VI har fri og syng en glad melodi!!

Vi er på ferie og det er intet mindre end skønt!! Vi er taget i luksussommerhus i Ebeltoft og nyder hinanden som familie, nyder roen og bare nyder livet!

Er der mon noget i Ebeltoft jeg bare ikke må gå glip af??











Jeg er begyndt at sælge mine filt cupcakes på TS og på min internetbutik - og wow der er rift om den. Hvis du også vil eje nogle fine kager, så skriv endelig (har naturligvis filtting med på ferie - skønt *s*).

Sommerferie smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Hej, du har skrevet hvad jeg har givet for de reklamepostkort jeg har fået lavet. Det er min svoger der har eget trykkeri, så jeg har fået dem til en meget god pris. Jeg kan kun anbefale at du prøver at kontakte ham og hører hvad han skal have for dem. Han har en hjemmeside der hedder printgrafik.dk
    Hilsen Anja

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...