torsdag den 29. juli 2010

Nu er det snart skolestart

og derfor er der nye frugtposer i butikken :)

Frugtposerne er foeret og har hæklet snor, og de er mildest talt et KÆMPE hit. De er stadig super sjove at lave, og det skyldes helt sikkert at vi ALDRIG har lavet to ens - alle er forskellige, og vores kunder finder derfor aldrig én frugtpose magen til andre steder!! Vi har solgt så mange gennem de sidste tre år, at vi til tider har svært ved at følge med. Men uden at lyde alt for pralende, så er de også i en super kvalitet og kan vaskes igen og igen, de bliver aldrig anderledes. Det største kompliment for os er, at mange af vores kunder køber flere, når først de har fået en - det er bare så fedt!



Vi har brugt dagen i dag i Legoland med mine forældre og det var bare en SKØN tur!! Pt. lægger min mand sten ude ved vores nybyggede skur - glæder mig afsindigt til det er helt færdigt, så jeg kan hygge det op :-)

Kan I have en skøn aften!
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...