lørdag den 17. juli 2010

I bedring

August er i bedring!!

Han har stadig synlige blæner på hænder, fødder og ryggen, men har ikke feber længere og kan igen smile, grine og lege - skønt!!

I morgen skal vi til morgenkaffe hos svigermekanikken som er i sommerhus og August skal blive dér og lege resten af dagen.

Så får jeg nogle timer for mig selv, og det er tiltrængt.

Elsker - elsker - ELSKER hans smil, men trænger også til lidt alenetid.

Så i morgen aften, når han igen kommer hjem, så er jeg opladet og klar til masser af sjov igen :)

Godnatter herfra
Mia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...