søndag den 12. september 2010

Dagplejesæt til bedsteveninden

Jeg har lavet et sæt tøj bestående af lækre velourbukser med elastik og en vendbar quiltet vest.




Hendes dejlige datter skulle egentlig have haft det da hun startede i vuggestue for en måned siden, men da jeg jo fik hold i ryggen har jeg ikke kunne færdiggøre det før nu.

Glæder mig til at se hvad hun siger til det :)

Og ja billederne... taget i en fart før det blev pakket ind, så de er vind og skæve, det er tøjet altså ikke :-)

Go' aften til jer!
Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Hej Mia,

    Det er ikke særlig længe siden, at jeg lavede en vest til min datter, i stoffet med fuglene på!
    Dit sæt til den lille pige ser rigtig fint ud:-)
    God dag til dig.
    fra Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Ej hvor sjovt! Jeg byttede mig til de skønne stof på blogpicnic'en 1/8 med øje for præcis denne vest. Det er så sødt synes jeg (stoffet altså).

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Åh, jeg vil også have en pige. :-)

    Nej, jeg vil ikke bytte mine drenge, men nogle gange er det bare lettere at klæde piger på, og problemet bliver for alvor svært, når drengene når op i 6+, for så er alt pusse nusse væk, og så ser de tåbelige ud i den slags, og gider det faktisk heller ikke så meget mere. :-/

    SvarSlet
  4. Ja sådan har jeg det også Nette :)

    Men... vi må klæde dem på i sejt tøj istedet - hehe.

    Smil herfra

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...