søndag den 26. september 2010

Efterårshue til guldklumpen

Når nu man er for langsom til at få fat i Ullas skønne huer, så må man jo selv ty til Gynther-bogen :)

Jeg har aldrig før lavet sådan en hue, og ærlig talt så er der altså flere steder sjælen kan slippe ud (læs fejl).

Men pyt - den er vildt fed synes jeg, og den passer!

Nå ja... drengen nægter så, som i NÆGTER, at bære den - så et foto af ham i den får I ikke, og ja jeg ved den passer fordi hans far holdt ham men jeg prøvede den på ham ;-)

Er det bare mig eller bør børn på 2 år ikke vente bare nogle år med at få deres egen smag??

Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Den er da super fin :) Jeg må altså også igang med en til Emma...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...