torsdag den 16. september 2010

Min dag fortalt gennem vejret

I morges kørte August og jeg farmand på arbejde i øs-pjask-regnvejr. Vi så ikke mindre end to regnbuer.


Efter vi var kommet hjem og havde hygget os kørte jeg August i vuggestue, vi så endnu en regnbue.


Herfra kørte jeg til Kolding Storcenter i et meget meget dårligt vejr. Endnu en regnbue, som faktisk var hel halv (hmm) men det var jo ikke lige muligt at fotografere gennem en bilrude i fart ;-)


Hjemme igen hentede jeg August og vi hentede farmand. Her spottede vi sandelig en sidste regnbue, omend den var i noget mere solrigt vejr.

Buen kan ses nederst i hjørnet mod glasvæggen. Men det var nok mere klart i virkeligheden.

Efter en omgang gymnastik, aftensmad, bad og abemad (det kalder vi den frugtskål August får før han skal sove), skulle August sove. Jeg trængte så meget til luft, så han kom i barnevognen, som han jo ELSKER! Han sov på 15 min. og jeg fik masser af vind i hovedet og den smukkeste solnedgang.

Skøn dag :)
Smil fra Mia

1 kommentar:

  1. Hvor vildt at se så mange regnbuer på én dag - helt utroligt!

    God weekend!

    Kh Louise

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...