torsdag den 29. november 2012

Ahh julestemning

Jeg har haft en vældig travl men virkelig skøn dag i dag. Først omkring frisøren, så håret nu er klar til julemåned med fødselsdag midt i, så lidt juleshopping, derefter hentede jeg August tidligt og havde ham med til frisøren, så han også er smækker lækker nu :) Vi kørte så hjem til olderne og havde nogle virkelig hyggelige timer derhjemme. Da vi kom hjem pyntede jeg det sidste op til jul, og nu sidder jeg så her og nyder stemingen. Julestemingen kom også til mig i år ! ELSKER det!

Det fik mig lige til at lave endnu en juleplakat med tankerne på mine trommer, så en digital tromme blev til og nu er der endnu en billig plakat i shoppen.

Ha' en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...