fredag den 2. november 2012

Dukkehus - også for drenge?

Jeg har tidligere her på bloggen ytret ønske om et dukkehus til August (læs; også til mig selv). Men selvom flere skrev at det kunne drenge også sagtens lege med, er August bare ikke faldet for det!

Sylvanian Families har siden 1985 lavet ialt 13 familier indenfor dyreriget, som henvender sig til leg til både drenge og piger. Så nu prøver jeg, om det mon kan lokke August til dukkehusleg :)

Hvis du har et barn der er fan af Sylvanian Families, kan du nu melde ham/hende ind i fanklubben lige her.



2 kommentarer:

  1. God ide at prøve Sylvanian Families til din søn. Er spændt på at høre, om den hitter.

    SvarSlet
  2. Min søn har overtaget noget af sin fars gamle sullivan - og det bliver der af og til leget med

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...