onsdag den 7. november 2012

Krystal

Jeg fik en idé den anden aften - jeg ville lave krystaller af lim fra en limpistol! Googlede så lidt på det, og fandt ud af, at jeg ikke var den første der havde fået den idé - efterhånden svært at være den første der får en idé synes jeg! Men, prøves skulle det, og jeg lod mig inspirere til at limlimlakere ovenpå den nu kolde lim og derefter drysse glimmer på.

Det kom der flere forskellige ud af, men her er tre styks.

Den første krystal har fået et bredt bånd fra Royal Copenhagen omkring sig og giver en god kontrast.



Den anden har intet bånd endnu, men her kan I nok bedre fornemme glimmeret.



Endelig er der tre hjerter, hvor jeg på det ene har drysset glimmer direkte i den varme lim. Dette billede giver en god idé om hvordan de ser ud før de bliver limlakeret.



Måske andre kan bruge idéen til lidt sødt juleophæng eller pynt på gaverne.

Grib idéen: Køb billig glimmer til læberne i Tiger, tag bare hætten af før du får den gjort våd, så er der løs glimmer indeni. Smart, hvis jeg selv skal sige det ;-)


10 kommentarer:

  1. Det var da smart fundet på med limpistolen.

    SvarSlet
  2. Genialt... Sødt som 3D på postkort til jul ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  3. Super ide, de er virkelige fine

    SvarSlet
  4. Den ide har jeg også gået og tænkt på.. Men ikke kommet videre med den.. Har bare altid godt kunne lide at lege med limen.. :-)...

    Fine ser dine ud :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine!

    Hvad har du brugt som underlag, da du lavede dem?

    SvarSlet
  6. Super god idé, de er helt vildt flotte :)

    SvarSlet
  7. God ide, de er blevet rigtig fine.

    SvarSlet
  8. Vildt flotte ;o) Nu spørger jeg dumt - men hvad brugte du til at putte limen på??? Altså underlag??? Hæfter det på bagepapir... eller...???

    SvarSlet
  9. Smadder god ide, de er jo vildt flotte. Det må jeg prøve.

    God weekend
    Christel

    SvarSlet
  10. De er da vildt fine.... Super ide! Den skulle måske prøves.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...