fredag den 2. november 2012

Juleplakat

Mine plakater sælger rigtig godt, og jeg hygger mig super meget med at lave dem. For mig er det kreativitet, for kreativitet behøver ikke kun foregå foran en symaskine eller med en hæklenål, hvis man spørger mig :-)
 
Denne juleplakat kommer kun til at koste 25 kr. stk. Inkl. porto bliver det 40 kr, men det er muligt at købe en del flere plakater med til samme porto, men for at sikre, at plakaterne ikke bliver ødelagte, kan jeg ikke sende dem billigere.
 
Dog er jeg interesseret i at høre, om I kender et billigt sted, hvor jeg kan købe kraftige papkonvelutter.

Kan købes direkte ved at skrive til mig på mia.soerensen@hotmail.com eller i min shop lige her: http://uniqrea.dk/?p=productsList&iCategory=153




4 kommentarer:

  1. Den skal jeg helt sikkert have fingre i :o)

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig fine plakater du laver

    SvarSlet
  3. Jeg ved ikke om det er billigt, men hva med pakkeshoppen.dk ??

    SvarSlet
  4. Den er rigtig sød din juleplakat. Og nej, kreativitet er meget andet end nål og tråd.....
    Kh Christina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...