torsdag den 22. november 2012

Juletrommer

I Boligliv denne gang så jeg nogle fine juletrommer, som jeg siden har sukket efter at få til vores julesamling. Jeg fik fat i firmaet, der sælger trommerne, men efter en del skriven frem og tilbage endte det aldrig med trommer, men... det skulle ikke slå mig ud ;-) Så jeg begyndte at søge efter runde æsker/kasser. Uden held... indtil der pludselig var en auktion på facebook med netop to runde papæsker. De blev mine for den nette sum af 40 kr. :)

De er nu blevet malet og jeg har leget med gamle julesanghæfter, glimmer maling, vintage juleskabeloner og svampe.


Jeg er svært tilfreds med resultatet! De er meget bedre end jeg havde drømt om og stadig ret uhøjtidelige med små fejl der giver vintagelooket synes jeg :)

Jeg ved præcis hvad de skal bruges til - men det må I have til gode !

Sådan så æskerne ud før :)


12 kommentarer:

  1. Jeg så dem også i bladet, og hvem der dog bare havde en fin juletromme. Jeg synes du har gjort et rigtig godt stykke arbejde:-)

    SvarSlet
  2. Super ide med en make-over af æskerne!
    De er blevet rigtig gode:)

    SvarSlet
  3. hvor er de bare fine... bliver lidt nostalgisk og julestemt :O)




    SvarSlet
  4. Hold da op, de er da godt nok blevet flotte, måske man skulle kaste sig selv ud i sådan et projekt! :-)

    SvarSlet
  5. Ej for en fantastisk ide, inspirerende!
    Sådan nogle vil jeg også forsøge mig med, tak for deling.

    Må jeg have lov til at copy/paste og dele dit billede på Facebook sitet. Den danske jul?

    Mvh
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er okay, så længe du linker til min blog.

      Smil fra Mia

      Slet
  6. uperb, takker og det skal jeg nok :)

    SvarSlet
  7. Ihhh, hvor er de bare fine :o)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...