torsdag den 15. november 2012

Glimmerryster

På min to-do liste har der længe stået "lav ryster". Da Denise (http://herligheder.blogspot.dk/2012/10/diy-snekugle.html) så viste hendes frem tænktes NU skal det være, og vupti en måned senere (tsk tsk) er den første færdig.

Den fik et låg malet med tavlelak til små julehilsner og indeni kom en lille LEGOnisse. Glimmeret fyldte August i, så der er fem forskellige farver i :) men det er egentlig okay, for glasset er stort og det ser ikke ud af meget.

Vi har også lavet julehemmeligheder i dag, men dem må I af gode grunde ikke se :)

Smil fra Mia





4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - skøn idé.
    Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har skudt en Give Away i gang.

    God aften.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, det var en god (jule-) ide :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...