torsdag den 26. august 2010

Jeg er skam godt igang - og TAK TINE

med den store oprydning! Den første dag smed jeg ud i store mængder! I dag er jeg begyndt at sortere i kasser.


Jeg er ved at samle en kasse med ting som jeg ikke får brugt, og dem har jeg en helt speciel idé med - men den hører I mere om senere!

OG - så har jeg en meget dårlig samvittighed!! For jeg var for noget tid siden udloddede Tine i dette indlæg to Bratzdukker til to piger. Jeg var så heldig at være en af disse piger :)
Tine sendte mig to skønne Bratzpakker kvit og frit!! Det var for vildt! Fik også en skøn pakke med perler og to plader (hund og kat), disse er dog i brug af mig og August, så de er ikke fotograferet. Og derudover fik jeg en stak evigt skønne Småfolkkort!!!


Endnu engang tusind tak TINE - jeg glæder mig til at give de to skønne dukker til to heldige piger.

Mange smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...