mandag den 2. august 2010

Og vinderne er...

Så fik jeg trukket lod om min giveaway!

Eller rettere min mand gjorde ;-) Han valgte to tilfældige tal.



Vinderen af hovedpræmien "en unik fotomontage" til en værdig af 199 kr. er:



MÅNESTRÅLENS MAMASITA

Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com med de billeder du ønsker, navn og fødselsdato/år og hvid du har en speciel tekst der skal ind (ellers har jeg en sød en). Vælg også farvetema. Så snart jeg har modtaget går jeg igang med at lave din fine unikke collage!


Vinderen af en cafépung efter eget valg (vælges her) blev:



BRITTA

Send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com og skriv hvilken cafépung du ønsker samt din adresse så sender jeg den straks til dig :)

Tillykke til de to vindere!
Og TAK til alle der ville deltage!

Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Tillykke til de 2 vindere:)

    SvarSlet
  2. Tillykke til de to heldige vindere :o) Må jeg spørge dig hvilket computerprogram du bruger til at lave de flotte collager? Har en drøm om at lave en alla dine til vores nye køkken. Mvh Pia

    SvarSlet
  3. Nu da jeg ikke havde heldet med mig og vinde denne fede give away, vil jeg gerne være betalende kunde istedet og købe en foto collage.. min mail er lise-tj@hotmail.com. Vil du skrive hvad det er jeg skal sende til dig for at du kan lave en collage,... Glæder mig til at se dit værk...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...