søndag den 1. august 2010

TAK FOR EN SKØN DAG PIGER

Sikke en SKØN eftermiddag jeg har haft i dag! Har nemlig tilbragt den med en hel gruppe søde og kreative piger her fra bloggen! Jeg kørte mod Århus kl. 9.15 i høj solskin.


Jeg skulle hente Julia kl. 10.30. Vi pakkede bilen og kørte mod forsamlingshuset, hvor vi skulle være! Hm.. herfra fik jeg så ikke taget flere billeder, men vi pyntede rummet op med Julias flagranker og ligeså udenfor - man skulle ikke være i tvivl om, hvem der skulle mødes :-)

Vi pakkede også gaveposerne - synes de blev rigtig fine :)

De indeholdt følgende:
  • Posen yderst var fra Box de Lux i Århus
  • Box de Lux havde også sponsoreret skønne starbags (værdi 49 kr.)
  • Sebra havde sponsoreret deres søde hæklede bondegårdsdyr (værdi 135 kr.)
  • uniQrea havde sponsoreret vandflasker med blogpicnicomslag (værdi 80 kr.)
  • Børn og Fritid havde sendt os deres magasin (Magasinet Børn og Fritid ligger gratis hos: børnehaver, vuggestuer, sfo, klubber, apoteker, biblioteker, i lægers venteværelser, på barselsgange, i scanningsklinikken, i Capella Play legelande, i Ønskebørn, Legekæden, KREA og Skoringens butikker landet over. Den trykte udgave komprimeres til en digital udgave, der ligger på flg. websites: singlemom.dk,, barneguiden.dk, bornebazaren.dk og kvindeguiden.dk OBS: Ved klik på annoncer i den digitale udgave viderestilles man direkte til annoncørens hjemmeside!)

  • Romantik Tak har sponsoreret søde øreringe til alle (værdi 60 kr.)
  • AV Form har sponsoreret et katalog til alle samt gevinster i form af filteting, som 3 piger kunne vinde
Jeg kunne ikke finde et af Julias visitkort i min gavepose, men da der til sidst stadig manglede en til at vinde en gevinstpakke, så måtte jeg kigge mine kataloger igennem, om den mon havde forputtet sig deri - og sandelig om ikke den havde det :-) Jahh så jeg vandt denne pakke:


Vi fik en bid mad, og så gik vi udenfor for at stof/tapet bytte - og nøjj hvor var der mange lækkerier !! Jeg kom hjem med ALT dette stof/tapet - og hvor er jeg bare inspireret til at komme igang med et hav af syprojekter nu :)


Derudover købte jeg de skønne børnegrydelapper af Karen samt nogle af de skønne filtkugler!


Julia gav mig denne søde pakke:


Jeg havde til Julia syet dette Hausfrau Forklæde (det var det jeg nævnte her)



Det har været så hyggeligt at sætte ansigt på de søde piger der dagligt blogger om deres gøren og laden! Nu glæder jeg mig endnu mere til at følge med! OG der er helt nye blogge jeg skal til at kigge med på efter i dag!

TAK for en skøn dag piger!
Smil fra Mia

PS. GIVE AWAY udskudt til i morgen - er træt i knolden, så lodder må klippes i morgen ;-) Dvs. du kan stadig nå at være med!!

10 kommentarer:

  1. Selv tak for en dejlig dag.. :-) Skønt at hilse på så mange dejlige kreadamer.

    SvarSlet
  2. Selv tak. Det var virkelig en dejlig dag!! Håber du fandt motorvejen! Jeg fik lidt dårlig samvittighed over, at jeg ikke fulgte jer helt derud.
    Hvor var du heldig, at du vandt Av Form pakken :-) Jeg fik slet ikke set, hvad den indeholdt, så det var rart, du lige viste det :-)
    Håber vi ses en anden gang!

    SvarSlet
  3. MIA!!!! Var det DIG??? Arjmen altså kunne ikke kende dig :) og har ikk fået luret navneskiltet godt nok af, for da jeg lige så det først synes jeg der stod noget andet... Troede ski da du havde kort mørkt hår ;) men vi fik da lige chattet lidt, men ville gerne ha snakket endnu mere - du er så sød til at kommentere inde hos mig :)

    SvarSlet
  4. Selv tak - det var et rigtig fint og hyggeligt arrangement.
    ..Og så fandt jeg jo lige vejen til din blog :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  5. Selv tak for en fed dag - hvad er det for noget med at man ku vinde noget??
    For jeg har nemlig et visitkort fra Julia i min pose????
    Forstår det ikke helt :)


    Anyway, det var en helt fantastsik dag, det var fedt at få sat ansigter på mange af jer!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  6. Gitte: Ja super skønt at hilse på så mange bloggere :)

    Søhesten: Det var bare så hyggeligt at snakke med dig, og TAK fordi du viste os vejen hjem *s*. Ville også rigtig gerne se dig igen :-)

    Krudtuglens mor: Ja det var mig - hehe!! Der var jo også rigtig mange, så det var lidt svært at nå hele vejen rundt :)

    Louise: Ja det er nemlig en bonuseffekt ved i dag, vi lærer mange nye bloggere at kende - super skønt!

    Månestråle...: Hvis der var en rød prik på bagsiden af visitkortet kunne man vinde en ekstra pakke - og der var jeg så noget så heldig :) Rigtig hyggeligt at se dig IRL - du er så sød til altid at skrive herinde!

    MANGE SMIL TIL JER FRA MIA

    SvarSlet
  7. Ja tak for en dejlig eftermiddag:O) Det var tophyggeligt!

    Kh Cecilie

    SvarSlet
  8. JA det var nemlig tophyggeligt Cecilie - og sikke en SKØN dreng du har :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  9. Hej Mia
    Tak for i dag! Super hyggelig dag, som helt klart må gentages! Og sikke heldige vi var med vores ekstra gaver:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  10. Hej Anne

    Ja det var bare så hyggeligt. Og rigtig hyggeligt at snakke med dig, er nu fast læser på din blog, som jeg glæder mig til at følge!
    Ja vi var bare så heldige at vinde en ekstra pakke - glæder mig til at se hvad du finder på :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...