torsdag den 26. august 2010

Unikke flag - DIY

Ja nu er det jo ikke ligefrem raketvidenskab jeg her laver, men jeg synes alligevel I skal have lov at se med :)

Min dejlige dejlige dreng bliver jo 2 år lige om lidt. Temaet er BILER (og ikke de dersens Cars). Jeg har jo selv tegnet en bil og farvet den så den passer til lige netop vores guldklump. Derfor skal den bil bruges som den røde tråd i de tre fødselsdagsfester.

Jeg har vist jer indbydelsen her og i dag fik jeg så lavet de små flag, som skal pynte kager, boller m.m.

(de er lige fotograferet på noget krøllet papir kan jeg se nu -
og kvaliteten er ikke så god med mobilen - men I kan nok få et indtryk af det alligevel)

Sådan gør du:
(se billederne øverst til venstre og hen og så nederst til venstre og hen - og endelig det store billede)

1. Tag nogle alm. lagkageflag
2. Tag selve flaget af stangen (du kan også bruge grillspyd, du skærer over)
3. Lav dit print - husk at spejlvende billedet
4. Bøj arket med dit print på midten
5. Klip de små prints ud
6. Lim arket og sæt pinden i midten
7. Voila - ha' en god fest!

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. En rigtig sød idé!
    De4t bliver da alletiders fødselsdag for den lille mand :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. God idé og super flot bil. Rigtig god fødselsdag.

    SvarSlet
  3. Det var da noen nydelige flagg!

    Takk for tipset, og håper det blir en flott bursdagsfeiring :o)

    SvarSlet
  4. for en flott ide :-) Man kan jo lage mange forskjellige festlige flagg. Norsk flagg er ekstra festlig :-))
    Du har en flott blogg. Blir glad når jeg kikker inn.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...