tirsdag den 24. august 2010

Indianerleg

Vores nabo er vuggestuen/børnehaven - dejligt nemt!!

På fredag skal vi til INDIANERFEST derovre - og vi glæder os.
Det fylder meget for August for tiden. Han fortæller (så godt han kan) stolt om det de har lavet;

"mor, Augu male Nina hoved" = Mor ved du hvad, jeg har malet noget til hovedet med Nina i dag, som vi skal bruge til indianerfesten

"Augu uk uk uk" = jeg har leget indianer i vuggestuen i dag

Og lige som jeg sidder her og blogger kan jeg høre alle børnene og pædagogerne rende rundt og sige "uh uk ug uh uk ug" (i ved den lyd man siger med munden og hånden - hehe).

Dejligt at vide at min lille dreng har det skøn derover - glæder mig til at hente ham!!

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...