fredag den 12. april 2013

Bord dæk dig - Disneysjov

I dag har vi haft skønne gæster til Disneysjovhygge. Det gør vi af og til hos hinanden, og det er dejlig afslappende. Og når ungerne så hygger med popcorn til Disneysjov, ja så får vi knævret og drukket vin! Skønt!


Bordet i dag var dækket ud fra Disneytemaet tilsat striber. Striberne er stof fra Ikea, som blot er lagt på. Jeg lægger ofte bare stof på når vi har gæster, på den måde får man altid et nyt look både billigt og nemt, og gæsterne skal ikke se på den samme dug hver gang.



Vi har loft til kip i køkkenet - og det giver bare rummet noget helt fantastisk synes jeg. Elsker vores køkken - her er højt til loftet og hjerterum - i alle betydninger :)

 
Jeg havde pyntet bordet med stribede sugerør - købt hos sirlig.dk og de stribede muffinforme fra Netto (købt sidste sommer) udgjorde små popcornbægre passende til temaet. Derudover havde jeg pyntet med popcorn på bordet, drysset med løs hånd. Passede super til dagens tema, og er jo både billigt, nemt og ikke mindst dekorativt, og nå ja - de fleste blev da spist i løbet af aftenen :-)
 
 
Familien goes to Hollywood! Skiltet købte jeg i Tiger sidste år, og det er bare så fint synes jeg. Passede perfekt til i dag og ellers til filmaftener :) August vidste fra start af hvad det var - jeg undrer mig over hvor han ved det fra... :-)
 


Denne måneds nemme DIY/Idé er nemmere end nem, men dekorativ og god til at skabe/markere et tema med. Jeg brugte dem også til min mands 30 års fødselsdag, men med prikket baggrund - se det lige her! I dag brugte jeg forskellige farver, da bordet var domineret af sort og hvid med røde splash.




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak - det var det også :)

      Slet
  2. ER VILD MED DIN HEADER :D sådan en vil jeg også ha!

    SvarSlet
  3. Så fint og flot et bord du har dækket.
    Det må være dejligt at være gæst hos dig.
    God og dejlig dag.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Mamameena, jeg vil godt lave en til dig, se mere her

      http://mammamiasverden.blogspot.dk/p/bestil-en-header.html

      Og Lonnie, tusind tak for de søde ord!

      Slet
  4. Mamameena, jeg vil godt lave en til dig, se mere her

    http://mammamiasverden.blogspot.dk/p/bestil-en-header.html

    Og Lonnie, tusind tak for de søde ord!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...