mandag den 22. april 2013

Giveaway i samarbejde med FossFlakes

Som jeg skrev i sidste indlæg, har jeg fået den store ære, i samarbejde med FossFlakes, at udlodde en allergivenlig dyne og pude til en heldig læser. Denne gang åbner jeg op for anonyme læsere også!

FossFlakes er et dansk firma, som udvikler, designer og producerer alle deres produkter i Danmark. De har 22 år på bagen og er verdenskendte for deres kvalitetsdesign og strenge regler for forbrugerprodukter, sikkerhed og miljøkontrol. Derudover er alle Fossflakes produkter lavet af 100% extenderede polyethylen polymerer og er naturligt allergivenlige. Det gør dem til et godt fyldmateriale for alle med astma og allergi, og jeg kan sige, at vi er super glade for det sæt August har fået, det er bare kvalitet, luftigt og lækkert!



Reglerne er:

1 lod - fast følger via bloglovin/google reader
2 lodder - fast følger og følg FossFlakes på Facebook lige HER

Del gerne via instagram, facebook eller på bloggen, men det giver ikke flere lodder. Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med, og er du anonym, så husk at skrive din emailadresse.

Vinderen trækkes den  6/5 2013 - så HUSK at holde øje der!


Smil fra Mia


92 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne bede om 2 lodder :)

    SvarSlet
  2. Jeg er med på et lod :)

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 2 lodder.
    Anna

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med på 1 lod - sikke en lækker give away.

    SvarSlet
  5. Skøn give away, der så ydermere trækkes på min fødselsdag:-) Deltager med stor glæde med to lodder:-) Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Jeg hapser 2 lodder sådan en lækker give Away

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med med to lodder - lækker give away :-)

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Vil da gerne være med på en enkelt! ;)
    Clara-carl.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med et enkelt lod:)

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder - Jeg har allerede en hovedpude fra Fossflakes og jeg er ret glad for den :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Hej

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder... Det vil være alletiders til vores datter. Hendes allergidyne er ved at være et par år... Så en ny vil være alletiders...

    Krydser finger

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  13. Åh-lige præcis hvad vi står og mangler- kaster 1 lod i puljen:-)

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 1 lod. Mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Er allergisk overfor flere ting, bla husstøvmider, så smider fluks 2 lodder i puljen

    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg delatger med to lodder :)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. deltager med 2 lodder, årh manner jeg krydser fingre ;)

    Arasgreb.blogspot.dk

    saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  19. Er med på 1 lod og krydser finger!!

    Vh Louise

    SvarSlet
  20. Åh, hvor ville det være fantastisk at vinde denne over skønne give-away. :D
    Jeg er med på 2 lodder.

    Jeg har selv gang i 4 give-aways, som jeg håber du tager et kig forbi?;

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jeg napper et enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  22. Wauuu - lyder lækkert. Vil gerne smide 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  23. Ej, jeg bliver nød til at prøve lykken, min dejlige kæreste må bare eje sådan en skøn allergi fri dyne og hoved pude!!

    Så jeg smider to lodder!
    Knus Zofia Bodi - zofiabodi.blogspot.dk

    Smut forbi min blog og deltag i min lækre give away
    http://zofiabodi.blogspot.dk/2013/04/give-away.html

    SvarSlet
  24. 2 lodder
    Kunne være rart at vinde, så mine venner også kan ligge godt når de sover hos mig :)

    SvarSlet
  25. 1 lod til mig. Virkelig en lækker give-away, der godt må ende hos mig :-D

    SvarSlet
  26. 2 lodder til mig :)
    Lækkert med en god pude - det redder jo nattesøvnen hos en hver.
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  27. 1 lod til mig. Det er jo lige dynen for min skravlede familie :-)

    SvarSlet
  28. Det vil jeg rigtig gerne vinde til Oskar. Oskar er svært allergiker, så ville passe perfekt.
    Krydser mine fingre med 1 lod.

    SvarSlet
  29. 2 lodder
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  30. Deltager selvfølgelig :) 1 lod til mig ....

    rikkeheide@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med 1 lod
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  32. Jeg napper da lige 2 lodder og krydser fingre;-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  33. Så er jeg også med - med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  34. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder i din skønne give away(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Chokoladehimlen(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/04/give-away-nr-33.html

    SvarSlet
  35. Celine W. Mortensen23. april 2013 kl. 11.50

    Deltager med 2 lodder:-)

    celine.4@live.dk

    SvarSlet
  36. Deltager med 2 lodder - TAK! :-)
    (sandra.slovic@nordiskfilm.com)

    SvarSlet
  37. Vil gerne deltage med 1 lod, TAK

    nulleris.blogspot.dk
    nulleri@live.dk

    SvarSlet
  38. 2 lodder og en masse held til mig... Tak ;-)

    SvarSlet
  39. Følger på bloglovin med nhnnhn(a)hotmail.com
    - Rigtig anvendelig giveaway :p

    SvarSlet
  40. Skøn give Away! Deltager med 1 lod! Kh Charlotte

    http://bycgundersen.blogspot.dk

    SvarSlet
  41. Lækker give away <3 Jeg deltager med 2 lodder ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 2 kæmpe lodder :-)
    Jeg følger dig både på Bloglovin og GFC - og jeg følger FossFlakes på Facebook.
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Super lækker give away!

    SvarSlet
  44. Deltager med 2 store lodder :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  45. Jeg er med på et enkelt lod - fin give away!

    SvarSlet
  46. Deltager med 2 lodder :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  47. helt vild fantastisk præmie deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  48. Deltager med 2 lodder :) <3

    SvarSlet
  49. Jeg deltager med 2 lodder og håber rigtig meget at jeg vinder. :-)
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin

    SvarSlet
  50. Smider to lodder i puljen!!!
    Jeg håber

    SvarSlet
  51. Jeg forsøger mig med 2 lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  52. Det kunne være lækkert, jeg hapser lige 1 lod :)

    SvarSlet
  53. Det ville jeg elske at vinde til min søn der har astma.
    Deltager med 2 lodder
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  54. Jeg har et lod og krydser fingre :)

    SvarSlet
  55. Uh lige noget for mig med min støvallergi :-) jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  56. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  57. Haps!
    Jeg smider et lod i puljen!

    SvarSlet
  58. Deltager med et lod og krydser fingre :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  59. Jeg er med med 2 lodder :)
    Krydser fingre og tæer for at vinde :)

    SvarSlet
  60. Jeg vil gerne være med på 2 lodder

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  61. Vil bare være helt fantastisk <3 min bonussøn har fået konstateret adskellige allergier samt astma her for nyligt, så det ville være perfekt til ham.

    Deltager med 2 lodder :)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg vil gerne snuppe 1 lod :-)
    stina-w@hotmail.com

    SvarSlet
  63. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    1 lodd
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    SvarSlet
  64. 2 lodder til mig tak:)
    Tak for invitationen til at deltage i din fine giveaway. Ih, hvor håber jeg på held, regnbuer og tryllestøv:)
    Hilsen Marlene. 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  65. 2 lodder tak.
    Har selv fossflakes ammepuden, den er altid fluffy og aldrig slatten.
    Linegbm@gmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg deltager med to lodder og krydser fingere da min knægt har astma og trænger til en ny pude og dyne :-)

    kærlig hilsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  67. 2 lodder og er et fantastisk mærke så krydser fingre
    kh
    Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  68. 2 lodder mvh ibeniversen@hotmail.com

    SvarSlet
  69. 2 lodder til mig
    ville blive vildt glad og lykkelig over at vinde den lækre præmie, mangler nyt pude og dyne det gamle er blevet træt. <3
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  70. Deltager med 2 lodder

    Hilsen Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com
    anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
  71. SKØN GIVE AWAY
    Deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  72. Deltager meget gerne - med to lodder:)
    Tak for invitationen til at deltage i din fine give away. Ih, hvor vil jeg håbe, ønske, drømme om tryllestøv og regnbuer, magisk eleksir og fremmede bønner i håbet om masser af held.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  73. 1 lod

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  74. Eit lodd til meg takk!

    Marian

    SvarSlet
  75. deltager med 2 lodder!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  76. Deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  77. Super giveaway. Jeg vil meget gerne deltage med to lodder. Hilsen Anne

    SvarSlet
  78. Yay.. super lækker give away :) 2 lodder herfra :)

    Michellespuur@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Deltager med to lodder. :-)

    mikkelogmaria @ Hotmail.com

    SvarSlet
  80. Smider et lod i puljen og krydser fingre..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  81. Jeg vil gerne være med med to lodder :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...