mandag den 15. april 2013

Min fodboldhelt

I dag var August til sin første udendørsfodboldtræning nogensinde. I sidste uge var han med indendørs, men det var nu helt specielt, at få fodboldstøvler, benskinner og det rigtige tøj på.
Han var ikke til at skyde igennem - så stolt! I får nogle af de mange billeder jeg tog af min lille - store - dreng! Billederne taler nærmest for sig selv, så I får bare få ord til.



Venter tålmodigt på at høre beskeder fra træneren.



Dybt koncentreret - med armene ude til siden for at have styr på balancen :)


 På vej til at score sit første mål nogensinde!


Mååååål - det første af slagsen i en stor karriere ;-)

 
Ikke til at skyde igennem efter sit andet mål
 
 
 
Væske skulle der til :-)
 
 
Virkelig god dag - vi glæder os allerede til næste mandag!

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er han kær. Tænkte først - hvor er han da blevet stor, indtil jeg ham ved siden af bolden ;) Det er sørme flot at kunne spille fodbold, når man ikke er ældre :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt nogle bedårende billeder! Han ligner jo nærmest en professionel med sine bevægelser :o)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...