tirsdag den 16. april 2013

Et sidste farvel til tumlingeværelset

I dag får August endelig sin nye seng, som vi har ventet på i snart 7 uger. Den får I historien om i løbet af ugen, men i dag har jeg fotograferet Augusts værelse som det ser ud nu, for i morgen vil det se noget anderledes ud.

Jeg har elsket hans værelse som det er nu, det er så fint synes jeg! Der er en ro men stadig masser af legetøj, den fantastiske seng, som har fulgt os fra hans fødsel. Suk den har jeg det rigtig svært med at sige farvel til - men forhåbentligt kan vi igen engang tage den i brug. Jeg er også vild med væggen, som jeg lavede til ham. Den er enkel men alligevel rigtig sød og helt personlig med hjemmelavede wallstickers.

Nu kommer der virkelig fotoboom ;-)


 
Reolerne er fra Ikea, og hænger lidt på midten pga. de mange bøger - men skidt pyt!


Heikolampen er også virkelig fantastisk, synes jeg.


Frøen er hjemmelavet og har spist alle Augusts Ninjagoer. Legoansigterne er så sjove synes jeg. Herligt som manden er træt af at have pigen stående på hovedet ;-)


Vi har brugt mange timer her. Vi har lavet en vejbane på bordpladen, som vi har kørt mange racerløb på. Træet et et spil August og jeg har lavet sammen, og i bænken er alt klædudtøjer.


Svært at have orden i sådan en reol, men pt. går det okay ;-)

 
Skufferne under sengen er så gode - en til biler og en til brio.


 
Billedet over sengen har min far malet til August, og det har også en særlig betydning.
Eventyrlampen er en af tre forskellige vi har af slagsen, og jeg havde selv denne med Anders And som barn - den er så skøn.


 



Denne fine Lego Duplo Kanin taske er fra min barndom, og den betyder rigtig meget for mig. Jeg har siden fundet en helt ubrugt og købt den til en evt. lille ny og i går fandt jeg en rygsækmodel til 10 kr. - ligner den aldrig har været brugt. Har du en i overskud af den model du ser her er jeg meget interesseret.

 
Sættekassen lavede jeg til August da han fyldte 1 år.


August og jeg har lavet et årshjul og sød-søn hjertet er hjemmelavet.





Man er vel lærer ;-)


Vi læser SÅ meget herhjemme, og August har en klæberhjerne. Han skal ikke høre en historie mange gange før han kan den udenad. Totte/Lotte bøgerne er og bliver favoritter, men efterhånden kommer længere bøger til.


Spillebamsen fik August af min mor som helt lille, og den er bare så sød.
 

Svigermors fine ballonner.


I starten hang ballonnerne i en anden ring, men denne her løsning er meget bedre.




Hukitstolen var jo et fund, og den er efterhånden blevet noget slidt ovenpå, og kunne måske godt trænge til maling igen - men den har fungeret som godtnatlæsningsstol for os forældre og som natbord derefter.





3 kommentarer:

  1. Av av AV!!! Det må være lidt nervepirrende at ændre det. Det er jo så hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine billeder - de små bliver større og der skal ske lidt nyt en gang i mellem.
    Hvordan har du selv lavet wallstickers?

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et fint værelse...
    KH Heidi
    www.ehv16.dk

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...