søndag den 30. januar 2011

Lige om lidt

så kommer der 6 søde piger hjem til mig. Bordet er dækket, hytten ryddet op, fastelavnstemaet er i den grad til at få øje på og maden klar til afhentning !

Jeg glæder mig så meget!

I går sendte jeg lige en "vi-ses-snart" mail ud - og nå ja, så skrev jeg da liiige det forkerte tidspunkt på. Men også hyggeligt med 6 mails i indbakken her til morgen. Hehe!! Bedst som man tror man han styr på alt, ja så har man ikke styr på en hujende fis - typisk mig altså!

Det er den smukkeste solopgang jeg længe har set her til morgen - det må da være tegn om et fantastisk blogtræf og nå ja, en sejr til Danmark i aften ;-)


3 kommentarer:

  1. Hej Mia

    Jeg håber I får en rigtig dejlig og hyggelig dag!!
    Jeg har også nydt den smukke solopgang her til morgen :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Haha Mia så forstår jeg bedre....vi ses kl. 11 :-)

    SvarSlet
  3. Håber I får en rigtig dejlig dag ;o)
    Gid jeg kunne være med...
    Knus og hils de andre

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...