lørdag den 14. maj 2011

Nederdele hjælp

Jeg har før fået så fin hjælp til et enkelt kjolemønster, så nu prøver jeg lige med en nederdel også.

Jeg har syet et hav af nederdele efterhånden, men altid uden mønster, istedet på mål af de kære børn. Jeg vil dog gerne have et mere fast mønster jeg kan bruge igen og igen. Men... som altid med mig, så skulle det helst have været i går.

SÅ - har du nogle mål på en helt enkel nederdel med løbegang for oven,  ligesom den jeg tidligere har syet på billedet her, ja så vil jeg meget gerne låne dem af dig.


Jeg kunne godt bruge følgende:

- længde/bredde på stof til en nederdel i str. 1½ -2 år
- hvor meget skal nederdelen strammes ind - altså målet på nederdelens talje, når elastikken er bundet

Kan du hjælpe mig - som i lige nu og her ;-)

4 kommentarer:

  1. kender du dette link.

    http://www.moegungen.dk/nederdel/?circumference=50&length=20&b2=&type=full

    det er en beregner, den er rigtig god.

    SvarSlet
  2. hov, min datter er 2, jeg laver den med livvidde 44 i elastik og længden 20 cm 52 cm i livvidde på selve nederdelen, men det skal lige siges at hun er en lille tynd en

    SvarSlet
  3. FULDSTÆNDIG GENIALT LOTTE!

    1000 TAK!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...