fredag den 1. juli 2011

Elsker stoffer

Jeg har fået lidt nyt her på det sidste. Eventyrbetrækkert købte jeg af Wenche da hun holdt "udsalg". Pyhh det var kosteligt, men jeg synes det er SÅ fint! Trine havde den anden dag salg af børnestoffer, men ak jeg var for langsom, og fik ikke et Legobetræk med hvid baggrund. Jeg havde ellers set det for længe siden andensteds og ledt efter det siden. Men wupti, ti min. efter var det blå her mit for 30 kr. Jubii - det er så fint!


Det fine retrostof her købte jeg i den lokale genbrugs igår til 20 kr. og det i sølv ligeså.
Det i sølv skal bruges til min udfordring. Er du med på den?


Jeg har pt. lungebetændelse ! Helt ærligt. I dag har jeg så siddet ved lægen med August, han var rød i halsen og ørerne flød en lille smule, men der var ingen bakterier (endnu!). Jeg gider bare ikke mere sygdom, vi skal snart på ferie, sååå forsvind ud af min og Augusts krop - NU! Nå men nu er jeg i hvert fald på stoffer her også - bare medicinske af slagsen ;-)

2 kommentarer:

  1. :) det var mig der var hurtig og fik lego med hvid baggrund. Jeg vil gerne sende den ene side til dig ?

    Kram

    SvarSlet
  2. Det er Junior. Send mig en overrakelses pakke retur :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...