lørdag den 2. juli 2011

Nye headere

Jeg har lavet 3 nye headere for nylig. Og har to mere undervejs. Tak for alle de søde ord omkring dem - de er sjove at lave, og blogpigerne søde at arbejde sammen med.







TUSIND TAK for alle de skønne kommentarer i forrige indlæg - jeg er så glad for at jeg tog hul på det, for jeg har nemlig selv haft masser af spørgsmål da jeg startede, og synes bare det er super, at vi sammen kan lave en "Hjælpe"liste til nye bloggere! Og hey - jeg bliver også klogere kan jeg se - fedt!



3 kommentarer:

  1. Super flotter headere - du er dygtig. :-)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Gud Mia jeg var slet ikke klar over at du lavede sådan nogle:=) hvor er du dygtig...
    Så fine:)

    God regnaften - her buldre det derud af:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  3. Den sista bilden med klänningen är underbar!

    enkla nettan=
    nettan.klar@

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...