mandag den 25. juli 2011

Retro guf

Endnu et baby retrosengesæt er på vej til en lille dreng, der endnu er i sin mors mave. Jeg har syet et mere, som dog lige mangler bagbeklædning. Hvis du kunne tænke dig det, så send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com



Jeg fandt to sæt super fine retro sengesæt i genbrugsen i dag - bytter gerne - så sig bare til.




Og så fik jeg nye super fede Hummel sko. Er de ikke lækre? Kassen er super fin og skal bruges i kreaværelset. Sålerne er lavet med smeltede perler, hvorfor ikke to sko er ens - fed detalje synes jeg :)


5 kommentarer:

  1. Super fede sko! Og det er da ret sjovt, at sålerne er lavet af perler.

    SvarSlet
  2. Cool sko, men det er lige før kassen er endnu mere cool :)

    SvarSlet
  3. Sikke fine ting. Jeg er ret pjattet med sengetøjet (dem du bytter med), og vil super gerne have en bid - har faktisk allerede noget af stoffet, men tør næsten ikke bruge af det, da det er så mega fedt!!!

    Da vi skal flytte her d. 1. er alt mit stof pakket i kasser, og kommer nok først frem som noget af det sidste når vi er flyttet ind, men jeg vil gerne betale for det i stedet, hvis det altså er noget du vil gå med til?

    Du kan få fat i mig på rebekkataaensen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et fint sengesæt (og stoffund - og sko ;-))

    SvarSlet
  5. Så er det da helt i orden at side med skoene oppe på bordet med så fine såler. Jeg er også meget interesseret i at bytte, jeg er bare lidt ny i det med at samle stof, så jeg ved ikke om min samling er spændende nok til dig, ellers vil jeg også gerne købe. Du kan kontakte mig på mail hvis du er interesserer jfwebhiker@gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...