torsdag den 21. juli 2011

Fed gave

For nogle dage siden kom min dejlige mand hjem med en "bare fordi" gave! Og hvilken gave siger jeg bare.

Jg fik en fed linse til mit elskede canon spejlreflekskamera - en 18-200 mm linse. Det er jo nærmest som at få et helt nyt kamera! Jeg har ikke nået at lege så meget med den endnu, men lidt billeder fra haven er det blevet til.

1: vores fantastiske sommerfuglebusk - elsker den nye effekt linsen laver, hvor der er forskel på forgrund og baggrund - så skarpt og så lækkert!

2: mig med kameraet - men det kan altså ikke lade sig gøre at fotografere linsen fra siden, og mit mobilkamera virker ikke længere ;-) (næste ønske *s*)

3: Vores fine fuglehus, hvor virkelig mange fugleunger er blevet til efterhånden.

4: Hjemmedyrkede gulerødder - de er voldsomt gode !

5: Vores smukke smukke lavendelhæk, som står lige ved tørrestativet, og giver duft til vasketøjet.

Tak til min kære mand - og så tror jeg nok lige jeg skal skyde billeder - glæder mig !

7 kommentarer:

  1. Det var da VIRKELIG en fed gave!! Ønsker mig nemlig en ny linse, har kun den medfølgende 18-55, og den går slet ikke an i længden.. :)

    SvarSlet
  2. Lækker gave og sikke en dejlig mand ;o)

    SvarSlet
  3. Fed gave! Jeg er først lige blevet den heldige ejer af et spejlreflekskamera, men kan allerede sige, at mere vil ha' mere. Så her er ønsket også at få en større linse...

    SvarSlet
  4. Nogle mennesker fortjener virkelig sådan en fin gave - og du er bestemt en af dem. Er sikker på at den vil blive brugt flittigt :0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...