torsdag den 21. juli 2011

SMÅFOLK salg

UPDATE
Der er 4 stykker tilbage i pink - resten er solgt !

Det er muligt at bestille en halv side, og så selv sy hvidt bomuldsstof på bagsiden - således får man et juniorsæt for blot 200 kr. Skal man ikke bruge det til sengesæt, kan man blot købe 70x100, husk dog så på, at det er 70 i højden og 100 cm. bredt - og derfor IKKE kan bruges til babysengesæt.

Jeg sælger ud af min voksende samling af Småfolk sengetøj.

Hvis du har lyst til at købe noget, så send mig en mail: mia.soerensen@hotmail.com  – det er først til mølle princippet. Porto bliver for et stykke 16 kr. – portoen kommer oveni prisen, som er fast.

Pink med hvide æbler
70x100 – 100 kr.


Jeg har 4 stykker af dette tilbage

Orange med hvide æbler
70x100 – 100 kr.
UPDATE - SOLGT


Rød med hvide æbler
70x100 – 100 kr.
UPDATE - SOLGT

Jeg har to stykker tilbage.


1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...