fredag den 1. juli 2011

Giveaways og søde tøser

Jeg har haft en laaang pause, hvor jeg intet har vundet af alle de lækre giveaways. Mon random.org synes jeg havde vundet nok før jul? Nå men nu er pausen afbrudt - så skønt :)

Jeg mener personligt, at man skal vise de giveaways frem man vinder. Det giver den der har udloddet givaway'en, et fortjent lovelink og er præmien sponsoereret giver det også sponsoreren lidt fortjent ekstra reklame ! Er I andre enige her?

Nå men til min store ærgelse, så er der faktisk én giveaway jeg har vundet, som jeg har opdaget forblev en kladde, og dermed ikke blev udgivet ! Det skal der rettes op på nu!

Jeg vandt nemlig disse skønne ugler hos Helle Jescica. August tog dem straks til sig, og de bliver brugt ved tandbørstningstid.


Søde Berit trak mig op af hatten den anden dag -
så jeg fik denne søde kurv med hende super fine lækre hæklerier. Skønt kort også !

Nederst ser I ørepropper, som søde Tina har sendt til August.
Tænk der findes så søde piger, som uden at man kender dem tænker på én!


9 kommentarer:

  1. Fine ting! Jeg har endnu ikke vundet noget, men jeg håååååber snart, at det er min tur!

    SvarSlet
  2. Så fine ting du har vundet!
    Jeg er helt enig med dig i, at det mindste man kan gøre når man vinder noget, er at vise det frem:-)

    SvarSlet
  3. Dejlige ting. Jeg viser altid (de 4 gange jeg har vundet) mine gevinster frem, for jeg bliver selv varm om hjertet når jeg ser modtageren af dem jeg har sendt af sted bliver glad og linker til min blog. Nu laver man jo ikke giveaways for reklamens skyld (eller ?) men netop for at glæde andre med de ting man laver og fylder med ens sjæl.

    SvarSlet
  4. dejlige ting - mon du ved hvor man kan købe de ørepropper - for min datter på 9 mdr har netop fået dræn og vi vil stadig gerne gå til babysvømning.

    SvarSlet
  5. og hvem mon købt det fine bambi stof....

    SvarSlet
  6. Velbekomme :) Jeg er glad for at du kan bruge ørepropperne - ellers var de bare røget i skraldespanden på et tidspunkt... Vi er nemlig helt og aldeles uden øreproblemer nu!!! :)

    Ørepropperne er købt på apoteket og er gode til at holde bakterier ude!!

    Og så hedder jeg TINA og ikke Trine!! ;)

    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Det glæder mig at uglerne faldt i god jord.

    Tillader mig lige at kommentere på Stinnes spørgsmål... Begge mine piger er ørebørn og de har fået modelleret nogle ørepropper hos ørelægen.

    SvarSlet
  8. Tina - det er hermed rettet!! Må lige have tabt hovedet da jeg skrev det ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  9. Sikke fine ting :) Jeg håber også på at blive heldig en dag... Hi hi... Måske har du også lyst til at være med i min giveaway :)

    Kh - Betine

    Og fed ide, i øvrigt, men din "Hjælp, jeg er ny blogger"!!!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...