torsdag den 14. juli 2011

Hvad vil du købe?

Lige for tiden er "butik" den bedste leg herhjemme. På loftet havde jeg denne lille Tombola butik og jeg har ligeledes en Limonade butik liggende. Dem købte jeg et par år før August kom til verden. Jeg havde set dem i Netto, men var for nærig. Så så jeg de var sat ned til halv pris, og fik min mor til at købe dem hun kunne få fingrene i.

Bare fordi man bestyrer butikken kan man jo godt selv smage på varerne ;-)

Nabobørnene kommer ofte forbi og leger, og der bliver solgt alt fra vand til saltstænger til Lauras skønne hækle-mad. I den øsende regn vi holder os, har butikken fået lov at flytte ind i bryggerset.

Jeg har en idé til et nyt betræk (istedte for Tombola) - nu må vi se om jeg får det lavet lige pludselig ;-)

Leger I også butik?

5 kommentarer:

  1. Ja, meget! Har dog ikke så fin en butik herhjemme, men har overvejet om de skulle være et sommerferie projekt for manden og den ældste hvis regnvejret har tænkt sig at blive hængende ;o)

    SvarSlet
  2. Nu er vi ovre den alder herhjemme, men det er en leg som aldrig går af mode. Har man en bod er det jo så meget sjovere, men hvem har ikke gemt stakkevis af emballage fra madvarer kun med det ene formål ?

    SvarSlet
  3. uha en hyggelig butik. Her leges der café - og mor her skal altid ha´cafe-latte :)

    SvarSlet
  4. Fed bod! Den ville også være et hit her i huset. Men fik desværre ikke fingrene i den... :-(

    Hvor er August dog dejlig - og så synes jeg faktisk han ligner min Frederik lidt...? Eller er det mig der er tosset?

    Kh Maria

    SvarSlet
  5. Hej Mia
    Alt for fed butik!!!
    Vi leger rigtig meget Fakta hjemme hos os, så jeg gad sørme godt have fingrene i sådan en - og specielt en fra Netto så den også er til at betale sig fra;o) Den må Netto da lige få indkøbt igen!
    Vh Julie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...