mandag den 17. oktober 2011

Billedkunst - hjælp søges

Jeg skal efter ferien have valgfaget "Tegne og male" for 7.-9. klasse.

Jeg har ikke før haft de store til valgfag, og da jeg kun skal have dem i 6 uger, skal jeg gerne lave et forløb, jeg kan nå at afslutte igen.

Jeg elsker popart, og har arbejdet med det mange gange før, men har aldrig malet det. Så nu er mit ? - er der nogen billedkunstlærere eller lign. tilstede, som kan give mig et teknisk lynkurus via bloggen?

Jeg er ude efter prikteknikken.


Håbefulde smil fra Mia

5 kommentarer:

  1. photoshope har et funktion hvor man kan ændre hvidbalancen så det bliver helt sort hvid popart agtigt. Den funktion brugte vi på sem. printede dem ud og malede direkte på udskriften.
    det er smart - og nemt
    Men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad funktionen hedder!

    SvarSlet
  2. Jeg kan hjælpe dig, bor du i nærheden af kbh? for så kunne du få det vist fysisk ellers skriv mig en mail så laver jeg en forklaring til dig og hvordan man kan bruge/lave billeder med prikker.

    Mvh Mette (Metunda universe)

    SvarSlet
  3. Hej Mia - jeg kender en du kan spørge, hun bor i Fredericia. Er du interesseret kan du lige smide mig en besked i personaleintra eller på rikkeheide@gmail.com
    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Mia, du skal blot huske, at du ikke kan downloade programmer til PC erne på skolen :( - kun til Mac....

    SvarSlet
  5. Hej Mia.
    Så er jeg her endelig med en meget spæd start på min blog. Der er meget jeg ikke kan finde ud af. Men det kommer vel undervejs.... Skal nok lige ind i det...:-)
    Var du interesseret i en mobilpung mere eller?
    Skal på et tidspunkt ud på din skole til skolesekretæren, men har lige én anden der har mit lager med sig.... :-).
    Rigtig god efterårsferie.
    Hilsen Trine

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...