lørdag den 22. oktober 2011

Oktoberbryllup

Om et øjeblik skal vi afsted til årets 3. og sidste bryllup! Vi var til et i juni til et andet i august og nu et i oktober. I dag er det, det smukkeste solskinsvejr. Det har det kun været noget af dagen de andre to gange. I dag er det 15 grader. Det er det koldeste af de to, dog var det både regn og blæst ved det andet bryllup, og hundekoldt for det første selvom vi var i juni. Tilfælles er der 3 lykkelige brudepar. Der er bare ingen fest som et bryllup - og efter jeg selv er blevet gift, kan jeg virkelig få kuldegysninger af at tænke på, hvordan det smukke brudepar må have det.

August er ved mormor og morfar, og de skal hygge sig så meget. Hvor er vi heldige at have bedsteforældre, der elsker deres barnebarn og vil gøre alt for ham - skønt.

Billedet nedenunder er fra den anden morgen - tænk engang en solopgang så smuk en oktober morgen. Det er da værd at smile over.


3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt billede(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at du deltager i min give away(:
    Kan desværre ikke se, du er fast læser hos mig,
    men det kan nemlig godt drille.
    Men prøv og fjern dig som fast læser og tilføj dig igen. Plejer at virke(:


    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor ser det godt ud...
    Sådan en morgen er da værd at stå op til...

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...