mandag den 31. oktober 2011

Det strømmer ind

med tusind søde ord fra alle jer skønne bloggere. Det skyldes KLOVNERI projektet!

Det er SÅ skønt, at I tager godt imod det, og flere har endda sendt mails, at de også gerne vil sponsorere en gave, og det siger jeg bestemt IKKE nej tak til, for jo flere gaver der er at vinde, jo flere penge håber jeg, vi kan samle sammen.

Derfor! laver jeg nu en bloggerbunke, hvor jer der har lyst at sponsorere større eller mindre gaver, kommer i. Jeg vil meget gerne hurtigst muligt have mails fra jer der vil være med, mailen skal indeholde billede af det I vil sponsorere, værdien af det, jeres logo samt link til jeres blog. Deadline er den 10/11.

Det er muligt at købe lodder fra den 12. nov. til den 12. dec.

Brug MEGET gerne billedet nedenunder til at linke til bloggen, ligesom I også meget gerne må linke til min blog.


4 kommentarer:

  1. SØde .. det er også en fantastisk projekt... jeg sender også lige en mail med en gave jeg gerne vil sponsorer.. smil...
    Håber alt er vel, skrev en mail den aften du havde skrevet til mig, men hørte ikke noget igen..
    Stort knus fra Tina

    SvarSlet
  2. Hej Mia! Hvor hyggeligt at møde dig i går, og dejligt med en god samtale! Nu hvor jeg ser din side, kan jeg jo se, jeg har set dit "fodaftryk" mange andre steder, med dine headere!
    Du har en spændende side, jeg glæder mig til at følge!
    Kram fra Inger Lise

    SvarSlet
  3. Jeg har smidt et link til dit fantastiske initiativ på min blog - håber de er mange der køber lodder, hospitalsklovnene er uundværlige for børnene ;)

    SvarSlet
  4. Har også linket på min side til din super skønne ide...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...