mandag den 31. oktober 2011

Endnu en vinder

Jeg vil gerne sige jer TUSIND tak for alle jeres kommentarer ved Pippi-giveaway indlægget. Hvor er det skønt at læse, hvilke gode læsevaner I har hos jer! Det er så vigtigt at læse, men som mange af jer pointerer, er det også super vigtigt at synge! Hos os er begge dele en stor del af vores hverdag, og det er virkelig forbundet med hyggestunder. Jeg har faktisk netop fået mig en guitar, som jeg skal igang med at lære at spille på, pt. kan jeg D-grebet, og dermed spille "ro, ro, ro min båd" :-)

Pippi bogen går til lod nr. 16

Under nr. 16 gemmer sig en anonym, så jeg kan ikke henvise til Gittes blog - men send mig en mail med din adresse på mia.soerensen@hotmail.com, så sender jeg bogen til dig.


1 kommentar:

  1. Jubi det mig så kan jeg læse pippi for mit barnebarn, tak for det

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...