tirsdag den 11. oktober 2011

Vi tager lige en omgang mere

Sygdom - that is!

Jep... jeg synes skusme det er uretfærdigt ! Helt ærligt - er der ikke andre der kunne tage bare 1/4 af Augusts sygdom, så både han og vi kunne få bare lidt luft???

Denne gang har det så været 40 i feber og opkast i kæmpe mængder i 1½ døgn. Manden min er igen ude og føjte (læs kursus i København), så jeg måtte igen blive hjemme fra arbejde. Nå men skal nok lige skrue ned for brokken nu... August er frisk igen, og skal i børnehave i morgen, alt imens jeg skal sidde vagt på en kaserne i 5 timer til "leg og læring i det fri" dag på skolen.

Jeg har i øvrigt fået jobbet forlænget helt til marts måned, så det er bare super rart! Giver ro og tryghed! Intet indlæg uden billede, så her får I lige et mobil-et. Det er mine 4. klasses elever der har haft denne ekstra opgave i billedkunst. De blev SÅ stolte, da de så det færdige resultat - og det kunne de også sagtens være!



OG - så sker der ting og sager i kulissen, som jeg endnu ikke kan afsløre, men ihh hvor jeg glæder mig til at løfte sløret for jer!

Go' aften derude!

6 kommentarer:

  1. Hvor ville jeg ønske for jer der kunne komme en fe forbi og drysse lidt "vækmedalsygdom" over jeres lille familie, for det er da ulideligt. Dejlig kunst ungerne har lavet og iøvrigt dejligt for dig med forlængelsen. Syntes din nye header er vildt flot, er der mon åben for nye bestillinger igen ?

    SvarSlet
  2. God bedring til jer... Håber I snart er ovenpå igen :o)

    SvarSlet
  3. Jeg tager gerne noget af hans sygdom, så I kan slippe lidt. Det er da rigtig træls for jer, men godt han er rask igen. Og fedt at du er blevet forlænget, det betyder så meget :)

    SvarSlet
  4. Hvor fedt Mia, at du har fået det forlænget! Tillykke med det!

    Øv med al den sygdom – det er bare så synd for Jer.

    KH Tine

    SvarSlet
  5. TAK for alle hilsnerne :-) I er så søde!

    Fletogsjov - det kommer lidt an på hvor avanceret du er - jeg oplever tit at folk bestiller et men så ønsker noget andet, når jeg er helt færdig - det tager så lang tid, og jeg mister penge for hvert minut... SÅ hvis du vil have en header, skal du enten selv skaffe DET billede du ønsker eller være MEGET præcis i dit ønske!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Det er hårdt når de små er syge..... Dejligt du fik vikariatet forlænget:-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...