tirsdag den 4. oktober 2011

Græskarhygge

August har været hjemme ved mig igen i dag. Farmanden er jo stadig ude og rejse (pt. på wellnesshotel tsk tsk!). Vi har haft en stille dag, haft besøg af mormor, bagt kage og lavet et fint græskar. Det hele er foregået i Augusts tempo, og jeg kan nu med ro i maven sende ham i børnehave i morgen - han er frisk igen, selvom han stadig er meget træt. I morgen eftermiddag skal vi til lægen og vaccineres mod influenza, til 3 års undersøgelse og have svar på alle de blodprøver der blev taget i går. Det er noget spændende - jeg krydser for at alt er normalt !!

Græskarhyggen tog ikke mere end et kvarters tid, men det var dagens stjernestund - August var ovenpå dér og glad. Da vi gik ind igen faldt han noget sammen i sofaen - men stjernestunden fik han, og det er jeg glad for.



Lige nu sidder jeg og kigger ud på det fine græskar her i mørket, jeg er noget træt, men glad for, at August fik en ekstra dag til at komme ovenpå, især efter den meget hårde dag i går!

Sov godt derude!!

5 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt, Mia :)
    Skønne billeder af ham!!

    Kh

    SvarSlet
  2. Han ser i hvert fald ud til at hygge sig ;) Jeg krydser fingre for, at alt er OK! 'Good wipes' sendes i jeres retning :)

    SvarSlet
  3. hvor ser han lækker ud. Ja, og flot græskar :)

    SvarSlet
  4. Ih, hvor ser det hyggeligt ud!! :)
    Skønne billeder!

    SvarSlet
  5. Ja, det er hårdt når de små ikke er friske - men det ser ud til I virkelig har hygget jer. Det er et rigtig fint græskar, glæder mig også jeg skal i gang med mine piger.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...