søndag den 2. oktober 2011

Nye stoffer og nyt garn !

Ja dagene flyver bare afsted lige for tiden. Jeg har fået et skema, der gør at jeg mandag-torsdag har fri kl. 14 og skal hente August 14.30 - så der er ingen pauser til bl.a. blogland :-) Derfor er det noget sporadisk, I hører fra mig for tiden.

Men der sker skam stadig en del i vores lille liv. Jeg har meget på hjerte, men tiden til at få det skrevet er ikke rigtig til det (det her indlæg har jeg eks. været igang med at skrive siden i morges...). Istedet får I lige lidt stoffer m.m. og en ny frisure!

Posten har været forbi et par gange med disse lækkerier! Glæder mig til at lave fine produkter af dem. Jeg er altid på jagt efter børnestoffer, så hvis nogen er interesseret i at bytte eller sælge - så hører jeg meget gerne fra jer på mia.soerensen@hotmail.com (dog bytter jeg ikke med nedenstående)!


Posten har også været forbi med lækkerier jeg har købt eller fået. Disse er dog ikke kun fra den foregående uge.

1 - Det smukke eventyr glasbillede, har Lykke sendt til mig ganske gratis. Lykke havde lavet det til min eventyrudfordring, og det er så fint. Det pynter på mit kreaværelse.

2 +3 - En rigtig sød pixipung, som Mia har lavet. Den er til et vennepar, som venter en dreng til december. Jeg har gennem Mia fundet opskriften, og vil også gerne selv producere nogle til venner og familie.

4-6 - Det fineste Peter Pedal sengesæt har jeg købt af Mette. Det fik August i fødselsdagsgave, jeg fik bare aldrig vist det frem. Det pryder hans seng og er så fint!


 I går skulle vi til 30 års fødselsdag hos en god veninde, og til anledningen havde jeg fået mig en helt ny frisure. Det lange krøllede tykke hår blev klippet af, så jeg nu ser sådan her ud :-) Noget af en forandring, men jeg er glad for det !


I morgen skyder jeg en giveaway igang - så kig forbi!

7 kommentarer:

  1. Frisuren er flot til dig :)

    SvarSlet
  2. Du er godt nok heldig med at finde sødt stof!
    Laver du selv dine headers? Tegner du dem i hånden først?
    Den du har på din blog nu er bare herlig :oD

    SvarSlet
  3. Det er da bestemt skønt at åbne post hjemme hos dig :)

    SvarSlet
  4. Lækkerier :) også din nye frisure - frisk og fin!

    SvarSlet
  5. Sikke en fin frisure Mia – det klæder dig! :-)

    Og lækre stoffer du har fået med posten...

    KH Tine

    SvarSlet
  6. Skønt Peter Pedal stof, fin fin pixi-punt og flot frisure - det klæder dig :-)

    SvarSlet
  7. Fiiint nyt hår Mia, rigtig smart.. jeg sad forgæves og kiggede efter garn, som i du skulle til at strikke.. ha ha

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...