lørdag den 8. oktober 2011

Kreative Dage - mød mig!

Super kreative Tina Dalbøge har spurgt mig, om jeg vil hjælpe på hendes og Karens stand til de Kreative Dage i Fredericia Messecenter den 28.-30. oktober. Det vil jeg endda meget gerne - så hvis du kommer ud på messen, så kig endelig forbi og hils på - jeg er på standen søndag kl. 10-13. Kommer du en af de andre dage eller senere søndag, vil jeg da opfordre dig til at kigge forbi Tina og Karen - er slet ikke i tvivl om, at deres stand bliver et kæmpe tilløbsstykke og en kreativ stand uden lige !



1 kommentar:

  1. Mia jeg kommer gerne og hilser på dig :)
    hvis jeg kan finde dig..
    Hilsen Lene

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...