mandag den 3. oktober 2011

Blodprøve-helvede

I dag har jeg været hjemme med August. Han er igen ikke på toppen. Vi var ved lægen, og endte på sygehuset, hvor August skulle have taget en masse blodprøver, fordi han bliver ved at have ondt i halsen og så er han simpelthen så træt, så træt. Det har stået på en måned, men efter endnu et vagtlægebesøg i weekenden, så måtte der mere drastiske tiltag til.

Vi ventede ved egen læge i 1½ time, og da vi kom på laboratoriet på sygehuset, var der 30 i køen før os... Heldigvis blev vi tilgodeset og kom forrest i køen. August har så desværre arvet mine meget dybtliggende vener (har vi erfaret en del gange tidligere). Det gav også problemer i dag, og der måtte 3 forskellige til at stikke ham 3 gange, før det lykkedes at få ½ cm. blod. August skreg og skreg, og det var bare på ingen måde rart!! Bagefter måtte vi vente derinde i næsten et kvarter, fordi de skulle se om de havde fået blod nok. August var skrækslagen for at de skulle tage flere prøver på ham. Heldigvis ar der lige nok.

Pyha!! Jeg bliver ALDRIG god til det! Han går så meget igennem den lille dreng, der er så uretfærdigt og synd for ham !

Farmanden er på forretningsrejse i 3 dage, så her til aften var mine forældre på besøg til suppe og leg.

I får lige nogle billeder af August fra i fredags - der var han i hopla :-)



5 kommentarer:

  1. årh stakkels ham, sender en masse varme tanker....

    SvarSlet
  2. Hvor er det synd for ham.
    Kender det alt for godt, det med de blodprøver.
    Da min den ældste der snart bliver 25 år var lille og skulle have taget blodprøver, var han så bange at de den ene gang var 6 mand plus mig til at holde ham.
    Det var bare så forfærdeligt, men de skulle have den.
    Så der var ikke andet at gøre.
    Og den dag idag, hader han det stadig...

    Håber snart August ovenpå igen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Åh hvor er I altså meget igennem - stakkels jer!
    Håber I har hygget jer lidt resten af dagen..
    Varme tanker herfra
    KH.

    SvarSlet
  4. stakkels lille august og mor, ens moderhjerte bløder når man skal se sit barn have ondt.

    SvarSlet
  5. Åh altså Mia. DIn skønne dreng er bare så tapper - det går lige i hjertet på mig. Håber så inderligt at han snart kommer til kræfter igen.

    Kærligste tanker herfra!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...