torsdag den 31. marts 2011

Trommehvirvel Tak!

Så blev det den sidste dag i marts! Og hvilken måned det har været i vores familie. Status er at August har haft 2 x halsbetændelse og 3 x falsk strubehoste. Men han har egentlig klaret det flot! Han er bare så sej den lille skønne dreng! Status er også at jeg fik job i mandags - et vikariat. Jeg startede tirsdag og nøj hvor er det gået godt!!

Min giveaway har været helt overvældende! 142 deltagende og ialt 332 lodder ! Jeg er meget imponeret!


Alle deltagerne - de to gule er vinderne ;-) Se dem længere nede!

DESIGN LETTERS har bestemt også sponsoreret en super super lækker tavle, som jeg i den grad også selv er vild med! Når Augusts værelse skal sættes i stand skal han også have sådan en tavle! Er vild med den grå! Ja jeg er egentlig vild med den i alle farver!


TAK for sponsoratet DESIGN LETTERS!


Vinderen af tavlen er:


Bag nr. 112 ligger anonym - Gitte! Send mig en mail og jeg videregiver dine informationer til DESIGN LETTERS!


* * * * * *


Vinderen af en lille retro stofpakke er:


Bag nr. 305 er Camilla/Pynte Mynte og Mor - send mig en mail med din adresse, og jeg sender dig en lille retro stof pakke!


TAK TIL ALLE DER DELTOG!

I morgen udlodder jeg endnu en SUPER FED giveaway! Så kig med der!

2 kommentarer:

  1. Tillykke til dem der vandt ;) Øv øv det ikke var mig... min August kunne ellers også godt ha brugt sådan en fed tavle på hans værelse ;)
    Julie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...