torsdag den 17. marts 2011

30 års kage #2

I går havde min kære mand en rigtig god 30 års fødselsdag! Dagen var fyldt med overraskelser!

August og jeg hentede morgenbrød og vækkede ham med gaver og morgensang på sengen. Manden hejste flaget i haven og vi hvade pyntet med flag foran huset. Det var en smuk dag med blå himmel og høj sol, omend rigtig koldt.


Imens min kære mand var på arbejde lavede jeg denne kage til ham.



Jeg dækkede bord og gjorde klar, for et kvarter før han kom hjem ankom min mor, min mands mor, min mands bedste ven, hans kone og deres to børn. De gemte sig sammen med August i stuen, og da manden kom ind af døren råbte vi alle "Tillykkeee". Han blev noget overrasket og glad! Vi spiste kage, hoppede i trampolin, grinte og legde på og i sansegyngen/teltet. En super eftermiddag fyldt med glæde og gaver.


Kl. halv seks kørte vi på Jensens Bøfhus, hvor Tues far mødte os. Vi spiste og legede, og det var bare en skøn afslutning på en rigtig dejlig dag! På lørdag skal vi holde fest - bliver rigtig skønt!

5 kommentarer:

  1. Sikke da en dejlig dag i har haft i går, Tillykke med ham ;-)

    SvarSlet
  2. Det ser bare ud som om I har haft alle tiders dejlige dag...det er så skønt når fødselsdage bare bliver super gode og alle er glade:-)

    Glæder mig til at læse om festen på lørdag:-)

    Go dag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hvis august løb rundt på jensens med en bedstemor i hælene og var meget optaget af soft ice naskinen ("deeer er det...") så indrømmer jeg at jeg var liiige ved at kidnappe ham... I alt fald så meget atjeg spurgte M om vi ikke skulle tage ham med hjem, da han første gang kom løbende ;)

    Undskyld :)

    SvarSlet
  4. I kan tro dagen var SKØN!!

    Alice... var du også på Jensens i går? Hvor sjovt! August endte med at få en is, efter at have siddet og set på maskinen i lang tid. Isen gad han så ikke spise! Vidste det godt, for han er og bliver en frugtdreng ;-)

    SvarSlet
  5. Haha... Så var det nok ham ;)

    Jep - jeg tvang manden med - havde behov for salatbar og han var heldigvis til at overtale ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...