onsdag den 2. marts 2011

Forår vs. sygdom

Nå æv... så gik den ikke længere! August blev meget syg i går aftes. Han fik voldsomme falsk strubehosteanfald. Farmand pakkede ham godt ind og gik rundt om huset og så på stjerner. Det hjalp. Dog kom anfaldene hurtigt igen når han kom indenfor. Vi var tæt på at køre en tur på børneafdelingen, men så faldt August i søvn, og vi ville se tiden an. Jeg var oppe med ham hver time natten igennem, og kl. 5 måtte farmand igen ud i vinterkulden så August kunne få luft til hans små lunger.

Jeg var ved lægen med ham, og han har ikke overraskende halsbetændelse og falsk strubehoste.

Men i går hvor vejret var så smukt og vinden stod mussestille, var August og jeg ude og nyde det sammen. Der blev lavet iskager til mor og leget i legehuset (som er faldet helt fra hinanden i den grumme vinter - æv).


En helt stor oplevelse for August i går var også den store kranbil, som leverede gips over ved mormor og morfar. Han ELSKER altså bare alle former for køretøjer!

Så nu vil jeg nyde billederne af guldklumpen fra i går, hvor vi nød hinanden og foråret, det giver energi til nu, hvor han trænger til mor-pleje.

3 kommentarer:

  1. Puha, I bliver altså udsat for lidt af hvert.
    Rigtig god bedring til den lille mand.

    Det ser ud som om I hyggede jer i går :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring med ham. Du er så dejlig Mia, du slutter altid af med en positiv ting...her med glade billeder af din guldklup. kh. linda

    SvarSlet
  3. Stakkels lille guldklump! Hvor er det synd for ham!

    God bedring

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...