fredag den 11. marts 2011

Forårssyning m.m.

Jeg har endelig fået syet lidt igen. Det er bl.a. blevet til disse søde forårabukser til August.


Og et junior retrosengesæt - lavet på bestilling.



Jeg har også fået en rigtig skøn pakke fra Kristin. Jeg lavede hendes header for lidt tid siden, og fik lækker retrostof, skønne træfugle samt en skøn hjerteskål. Jeg har nu 3 ialt. TAK Kristin - jeg ELSKER det hele



August er hjemme for anden dag i træk - han er ikke rigtig syg, men har lidt maveproblemer og hoster en del. I dag tog vi en tur til stranden og kastede sten i vandet - nu sover prinsen.

Der er allerede over 100 lodder i min giveaway - super flot! Hvis jeg når 250 faste læsere - smider jeg en skøn præmie oveni! Så skynd dig at deltage lige HER!

3 kommentarer:

  1. Så kul bukse, og flott sengetøy!! Skal visst i gang med å sy her også, men det går litt tregt i dag :)

    Marit

    SvarSlet
  2. Så skønne bukser. Jeg holder meget at mælkedrengsstriber. Det er en dejlig kombination med de grønne hjerter.
    God bedring til lillemanden.
    Knus

    SvarSlet
  3. HEj Mia!

    Dejligt at du kunne bruge gave. Tak igen!
    Håber August er frisk igen.

    Go weekend

    Kh

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...