tirsdag den 29. marts 2011

Børneværelse #9

Lotte har sendt billeder fra hendes datters fine værelse! Hun skriver:

Jeg hedder Lotte og har bloggen lille leth design

Min datter hedder Nadja, hun er 21 mdr og dette er hendes værelse, hvor hun sover og leger.

Vi er stadig igang med at gøre det færdigt da hun har boet i soveværelset indtil for et par måneder siden.

Alt hvad vi har kunnet lave selv har vi selv lavet, jeg har syet, hæklet, malet og klippet og klistret. Nadjas far har savet og malet.

Dog mangler der stadig at komme billeder på væggene, en flagranke jeg har syet og så skal farmand lave en kombineret radiatorskjuler og vindueskarm og mon ikke der kan blive plads til lidt hylder også.
Mvh lotte






Vil du også vise dit børneværelse frem - så send billeder og tekst til mia.soerensen@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...